فرمانده کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، میدان مانور جنگ نرم است

شهرری(پانا)- فرمانده کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در مراسم تودیع و معارفه مسئول پایگاه شهید همت گفت آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، میدان مانور جنگ نرم است.

لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، میدان مانور جنگ نرم است

جواد تلطفی، فرمانده کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری، ضمن خیر مقدم به اعضاء شورای کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، به هجمه‌های فرهنگی دشمن اشاره و ابراز کرد: همه وظیفه داریم در جنگی که امروز در عرصه فرهنگی به وقوع پیوسته تلاش کنیم؛ جنگی که به مراتب از جنگ نظامی با اهمیت تر است، این هجمه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و عرصه فرهنگی و هنر شاهد هستیم نیازمند تلاش شبانه روزی عزیزان بسیجی است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نجاریان و تشکر از حمایت‌های سپاه ناحیه عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: در حال حاضر در عرصه‌های جنگ نرم نیاز شدید به همبستگی همه نیروها در تمام دستگاه‌ها است، که این امر محقق نخواهد شد مگر با کمک به نیروی مردمی بسیج که نیرویی خدایی و همیشه در صحنه است.

رضا رستمی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن تبریک به بسیجی مصطفی ایرانی از حسین نجاریان تقدیر کرد و ادامه داد: بسیج یک امت واحده است و همه قشرهای بسیجی در همه‌جا، همیشه در کنار هم بوده و هستند.

دانش‌آموزخبرنگار: زهرا رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار