خیز بلند علیرضا بیرانوند برای اولین کلین شیت

تهران (پانا) - نگاهی به آمار حضور علیرضا بیرانوند در مسابقات این فصل رقابت های لیگ برتر و جام حذفی مشخص می کند این دروازه بان موفقیت قابل توجهی در این فصل داشته است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خیز بلند علیرضا بیرانوند برای اولین کلین شیت

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در شرایطی آغاز می‌شود که تیم پرسپولیس پیش از این با عبور از تیم‌های ون پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی و سپس سپاهان در دوره یک هشتم به این مرحله رسیده است.

نکته جالب توجه درباره حضور علیرضا بیرانوند در مسابقات جام حذفی این فصل این است که او در هر دو مسابقه قبلی حضور داشته با این توضیح که دیدار پرسپولیس مقابل ون پارس در شرایطی آغاز شد که گوهری از ابتدا به عنوان دروازه بان اصلی درون چارچوب دروازه پرسپولیس به میدان رفت اما در دقیقه ۱۱۹ و زمانی که بازی به ضربات پنالتی نزدیک می شد جای خود را به علیرضا بیرانوند داد تا در نهایت پرسپولیس این دیدار را با نتیجه ۴ بر یک در ضربات پنالتی برنده شود. پرسپولیس با بیرانوند در دیدار یک هشتم نهایی به مصاف سپاهان رفت و در اصفهان ۴ بر ۲ این تیم را شکست داد تا بیرانوند نتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

این دروازه بان با تجربه ملی پوش در ۲۷ هفته مسابقات لیگ برتر نیز تاکنون در ۲۶ بازی ۱۵ کلین شیت داشته و از این نظر در حال حاضر همراه با حسین پورحمیدی بهترین دروازه بانان لیگ برتر به شمار می روند. تنها بازی این فصل پرسپولیس در لیگ برتر که بیرانوند در آن غایب بود بازی هفته نوزدهم مقابل صنعت نفت است. دیداری که به علت محرومیت بیرانوند پس از اخراج در هفته هجدهم مقابل آلومینیوم اراک باعث شد این بازیکن یک هفته از رقابت‌های این فصل را از دست بدهد.

حالا که بیرانوند در دیدار قبلی مقابل استقلال توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد با فاصله گرفتن از حاشیه های پایان دربی این مسایل را برای خودش تمام کرده و خیز بلندی برای شانزدهمین کلین شیت خود دراین فصل برداشته تا در ضمن تجربه اولین کلین شیتش در جام حذفی تیمش را به دور نیمه نهایی ببرد. پرسپولیس فردا در استادیوم آزادی میزبان گل گهر سیرجان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار