منصوری به پانا خبر داد؛

مجموع عملکرد مصوبات، نسبت به برنامه‌‌ها بیش از ۹۰ درصد است

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت در سفر آیت الله رئیسی به خوزستان ۳ هزار میلیارد تومان برای موضوعات آموزشی از جمله آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه‌ها اختصاص داده شده که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد آن برای حو‌زه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مجموع عملکرد مصوبات، نسبت به برنامه‌‌ها بیش از ۹۰ درصد است

آناهیتا یاوری - محسن منصوری در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص مصوبات آموزشی سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: «مجموع عملکرد مصوبات ما نسبت به برنامه‌‌ها بالای ۹۰ درصد است. این عملکرد در خصوص هر استان هم مقداری متفاوت است. اما مشخصاً چون امروز موضوع سفر رئیس جمهور به خوزستان است، در این سفر بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای موضوعات آموزشی از جمله آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه‌ها اختصاص دادیم؛ بخشی از این رقم یعنی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد در حو‌زه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزی است و مابقی آن نیز در حوزه دانشگاه‌‌ها هزینه می‌شود. ان‌شاالله منشا خیر و برکت و اثر باشد.»

لازم به ذکر است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی وارد استان خوزستان شد. در این سفر علاوه بر دیدارهای مردمی، نشست با نخبگان، بزرگان عشایر و اهالی تولید و صنعت، پروژه‌‌های بزرگ نیروگاهی، پالایشگاهی، محیط زیستی و ریلی به بهره‌برداری‌ رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار