‌جزئیات هفتمین سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری جزئیات هفتمین سفر ‌آیت‌الله رئیسی به استان خوزستان را اعلام کرد.‌

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
‌جزئیات هفتمین سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان

‌محسن منصوری ‌در حاشیه هیات دولت‌ در جمع خبرنگاران گفت: رییس‌جمهور و هیات دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این هفتمین سفر رئیس‌جمهور به این استان و دومین سفر هیات دولت است.

وی افزود: علت سفر رییس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس‌جمهور و هیات دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

معاون اجرایی رئس‌جمهوری خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری خاطرنشان کرد: به برکت سفر دوم این مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می‌یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

وی افزود: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست‌. همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار