۲۰۰۰ دانش‌آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان مازنی شرکت کردند

ساری(پانا)- در اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی که با هدف ترویج آداب و رسوم و گویش مازندرانی برگزار شد، یک هزار و ۱۴۱ اثر توسط دانش‌آموزان مازندرانی به این جشنواره ارسال شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰۰ دانش‌آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان مازنی شرکت کردند

مهیار کمانگری مدیر اجرایی جشنواره نوجوان مازنی اسامی برگزیدگان اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی را معرفی کرد: در بخش مجری گری در مقطع ابتدایی، آوا کلاگر علمداری از شهرستان بابل رتبه اول، هستی رنجبر از شهرستان قائمشهر رتبه دوم، آرزو ادبی از بابل، فاطمه زهرا علی شاه از قائمشهر و ماهان حسنی از عامل مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در مقطع متوسطه اول، سونیا کاظمی رتبه اول از شهرستان ساری، شیوا نصیری رتبه دوم از سوادکوه، ثنا فضلی از قائمشهر، معصومه باوندی از سوادکوه و امیر مهدی کوزه گر از شهرستان نور مشترک حائز کسب مقام سوم شدند.

در بخش شعر و دکلمه خوانی، نونا صمدی رتبه اول از قائمشهر، ثمینا قربان زاده از ساری، نازنین زهرا عماد از بلده، امیرسام مقصودی از نور، ضحا سیف الله پور از محمودآباد مشترکا رتبه دوم را کسب کردند، فاطمه نجاتی از ساری، هلنا حسینی فر از آمل، مبین بابایی از ساری، فاطمه زهرا مهدی نژاد از بابلسر رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش داوری مردمی هستی رنجبر، یاسمین زهرا آزادی و نیایش رضاپور توانستند بیشترین آرای داوری مردمی را کسب کنند.

لازم به ذکر است این جشنواره با محوریت ترویج فرهنگ بومی استان مازندران برگزار شد و با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئولین شهرستان محمودآباد و جمعی از خانواده‌های نوجوانان سراسر این استان در مجتمع آموزشی شرکت نفت محمودآباد برگزار و از برترین های این جشنواره در شش بخش تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار