پرسپولیسی‌ها دست از پا خطا نمی‌کنند

تهران (پانا) - 6 خطا مقابل استقلال و شش خطا برابر مس کرمان، پرسپولیس کمترین شانسی به حریفان برای محروم کردن ستاره‌ها نمی‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیسی‌ها دست از پا خطا نمی‌کنند

10 بازیکن در آستانه محرومیت در بازی با مس کرمان، شوک بزرگی به یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس بود. همه این نفرات بازیکنانی بودند که اثر خود را در تیم دارند و ۷ نفرشان هم در ترکیب اصلی بازی می‌کنند. بنابراین هر کارت زرد می‌توانست به یک بحران تازه در اردوی پرسپولیس تبدیل شود.

اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با تمرکز و شاید وسواس عجیب وارد زمین شدند و باوجود نمایش جنگنده و پربرخورد، تمام تلاش خود را کردند که حتی یک تکل اضافه و غیرمعمول هم نزنند و بدون خطا توپ بازیکنان حریف را بگیرند. ماموریتی که در نهایت با موفقیت انجام شد تا مرتضی پورعلی‌گنجی تنها اخطاری در بازی پیش از دربی لقب بگیرد.

پرسپولیس برابر مس کرمان تنها شش خطا انجام داد و خطای منجر به اخطار پورعلی نیز مورد نقد برخی کارشناسان قرار گرفت. با این حال همین که بازیکنان در آستانه محرومیت به سلامت از کرمان گذشتند و به شهرآورد رسیدند، برای بسیاری از هواداران پرسپولیس شبیه به معجزه بود.

با این حال برای شهرآورد یک بازیکن دیگر هم به این لیست اضافه شد: مرتضی پورعلی‌گنجی. نکته جالب اینکه به جز وحدت حنانوف، دیگر بازیکنان این لیست در ترکیب دربی قرار داشتند و مقابل استقلال به میدان رفتند.

اما همانطور که سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفته و در تمرین از بازیکنانش خواسته بود، آنها با تمرکز و احتیاط در مقابل بازیکنان تکنیکی استقلال بازی و رکورد ۶ خطا را برابر این تیم تکرار کردند.

در این بین میلاد سرلک تنها بازیکنی بود که اخطار گرفت و از بازی پیکان محروم شد. خطای او نیز در یک ضد حمله رقم خورد و سرلک قایدی را سرنگون کرد تا مانع از ورود او به منطقه خطر شود و به نوعی خطای استراتژیک داشت.

حالا پرسپولیس بار دیگر با ۱۰ بازیکن در آستانه محرومیت به مصاف پیکان خواهد رفت و یحیی انتظار دارد تا همین احتیاط و وسواس در نگرفتن اخطارهای بی دلیل در این بازی نیز ادامه دار باشد چرا که دیدار بعدی سرخپوشان برابر گل‌گهر دشوارترین جدال این تیم در سه گانه پایان فصل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار