دانش‌آموز خبرنگار پانای حافظ قرآن:

رمز موفقیتم را حفظ قرآن می‌دانم

اصفهان (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار دبیرستان عشایری شهید طالب علم نصرآباد اصفهان که در پایه هشتم تحصیل می‌کند، حافظ قران است و دلایل موفقیت خود را حفظ قرآن می‌داند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیتم را حفظ قرآن می‌دانم

سید علی هاشمی دانش‌آموز خبرنگار پانای استان اصفهان در خصوص رمز موفقیت خود در زندگی گفت: مفاهیم قرآنی همواره به بنده در انتخاب مسیر و اهداف زندگی کمک کرده و تاثیر بسزایی داشته است؛ به همین دلیل حضور قرآن را همیشه در زندگی خود حس کرده و به آن احساس نیاز داشتم.»

وی افزود: «قرآن خواندن علاوه بر ثواب زیادی که دارد، کمک‌های بسیاری در زندگی به ما می‌کند و موجب موفقیت ما می‌شود.»

هاشمی ادامه داد: «از هم سن و سال‌های خودم می‌خواهم بهترین راهی که همگان فکر می کنند خوشبختی در آن است را انتخاب کنند. به نظر من برای خودم، این راه حفظ قرآن بود.»

وی در مورد شروع کار خود به عنوان خبرنگار، عنوان کرد: «کار رسانه و خبر را از 12 سالگی شروع کردم، اوایل، اصلا علاقه‌ای به رسانه و خبرنگاری نداشتم تا موقعی که به پیشنهاد یکی از اساتیدم، تستی در حوزۀ خبرنگاری دادم. در ابتدای کار، تصمیم جدی برای فعالیت در این حوزه نداشتم، اما تصمیم گرفتم که حداقل، در یک دورۀ آموزشی خبرنگاری شرکت‌ کنم، هرچه بیشتر از دوره سپری ‌شد، علاقه‌ام را در زمینۀ رسانه بیشتر پیدا کردم، مانند آنکه کار رسانه‌ای، نیمۀ گمشدۀ وجود من باشد.»

این دانش آموز خبرنگار پانا اظهار کرد: «توصیۀ من به دانش‌آموزانی که اخبار را دنبال می‌کنند، این است که از اخبار زرد، دوری کنند و به خواندن خبرهایی بپردازند که خواندن آن، می‌تواند مسیر زندگی آنها را به سمت موفقیت، تغییر دهد.»

وی توضیح داد: «این سؤال را باید، پیوسته از خود بپرسیم که اگر ما رسالت اجتماعی و دینی خود را انجام ندهیم، چه کسی قرار است این کار را انجام دهد؟ مگر ما آینده‌سازان کشور خود نیستیم؟ مهم‌ترین ویژگی این فرد آینده‌ساز چه چیزی است و با چه هدفی خلق شده‌است؟ پرسیدن و پاسخ‌دادن به این سؤالات، بسیار اهمیت دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار