سرپرست اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی مطرح کرد؛

نیروی انسانی باید احساس کند که کانون‌های فرهنگی و تربیتی قله کار تربیتی هستند

تهران (پانا) - سرپرست اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی دارای اشکالات زیرساختی هستندف گفت این اشکالات تا حل نشوند اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. برای مثال اوّلین مشکل در حوزه نیروی انسانی است. نیروی انسانی باید احساس کند کانون‌های فرهنگی و تربیتی قله کار تربیتی هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی باید احساس کند که کانون‌های فرهنگی و تربیتی قله کار تربیتی هستند

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «کانون‌های فرهنگی و تربیتی دارای اشکالات زیرساختی هستند و این اشکالات تا حل نشوند اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. برای مثال اوّلین مشکل ما در حوزه نیروی انسانی است. نیروی انسانی ما باید احساس کند کانون‌های فرهنگی و تربیتی قله کار تربیتی هستند.»

وی ادامه داد: «دومین مشکلی که گریبانگیر کانون‌ها مسائل مالی‌ و آیین‌‌نامه‌ مالی کانون‌ها است که هرچه سریعتر باید اصلاح شود. همچنین مشکل بعدی موضوع عدم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و استعدادهای برتر کشور برای تربیت دانش‌آموزان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی است که باید اجازه آن داده شود تا بتوانیم نهایت استفاده را ببریم. متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم این مسئله را حل کنیم درصورتیکه چنین موضوعی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما ب توجه به شعار مردمی‌سازی است.»

سرپرست اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی را باید مثل یک مدرسه تعریف کرد، گفت: باید استفاده کانون به درستی انجام شود، همچنین ارتباط مدارس با کانون بیشتر شود، به نحوی که کانون به محور مدارس در برنامه‌های فرهنگی و هنری تبدیل شود. تمامی موضوعات مطرح شده را ان‌شالله در قالب یک برنامه تحولی جدی دنبال می‌کنیم و ان‌شالله به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار