نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

آموزش مهارت های پایه در اولویت آموزش و پرورش باشد

اردبیل(پانا) - نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد آموزش مهارت‌های پایه بویژه مهارت زندگی از ضروریات است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های پایه در اولویت آموزش و پرورش باشد

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، با تاکید بر موفقیت های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس دکترین امامین انقلاب، در مسیر خود پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پشت سر خواهد گذاشت، بنابراین انقلاب اسلامی آمده است تا سبک زندگی اسلامی و تمدن اسلامی را راه اندازی کند و در نهایت به امام زمان تحویل دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عامل مهم موفقیت هر نظام اسلامی افزایش سرمایه های اجتماعی است، تصریح کرد: جمهوری در ایران بدون اسلامی معنی و مفهومی ندارد و کسانی که در این باورند سختن در اشتباه هستند.

نیکزاد با اشاره به سه ضلع رهبری، مردم و اسلام اصیل گفت: این سه اصل اگر با هم در یک نظام در کنار هم قرار گیرند بدون شک آن نظام اسلامی به بقای خود ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر مباحث فرهنگی توحیدی خاطر نشان ساخت: اقتصاد و مباحث دیگر منبعث از فعالیت های فرهنگی هستند که اگر توحیدی باشد افرادی چون شهید سلیمانی تربیت خواهند شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام و شان معلم والاست، گفت: نفت، منابع طبیعی و .... هیچگاه نمی تواند مسیر پیشرفت جامعه‌ای را هموار کند بلکه رشد و ارتقا فرهنگ می تواند هر نظامی را در ریل توسعه قرار دهد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد، با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی در روزهای آینده جلسه ای مبنی بر تخصیص اعتبار لازم برای احداث مدارس در سطح استان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار