در گفت‌وگو با پانا:

بهزاد داداش‌زاده : عده‌ای منتظر شکست یحیی بودند تا دونادونی را بیاورند

تیر دلالان به سنگ خورد/ احمدی استقلالی بودنش را به رخ کشید/ فنونی‌زاده و نوری چه حرفی برای گفتن دارند/ سرنوشت قهرمانی دست ماست

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در صورت شکست یحیی در دربی،عده‌ای می‌خواستند دونادونی را جایگزینش کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بهزاد داداش‌زاده : عده‌ای منتظر شکست یحیی بودند تا دونادونی را بیاورند

بهزاد داداش زاده در گفتگو با پانا، با اشاره به پیروزی مهم پرسپولیس در دربی پایتخت اظهار داشت: «بازی نیمه اول پرهیجان، زیبا و درگیرانه شروع شد و دو تیم به دنبال گل زدن بودند. از اول بازی مشخص بود که هیچ تیمی دوست ندارد ببازد و می‌دانستند که مساوی هم به دردشان نمی‌خورد. آمده بودند تا هرچه دارند رو کنند و به گل برسند. محمدرضا احمدی هم که با آن تعریف و تمجیدهایی که از استقلالی‌ها کرد، استقلالی بودنش را نشان داد. چقدرواقعاً بد گزارش کرد و اسامی را این‌قدر اشتباه گفت که من صدای تلویزیون را بستم.»

وی افزود: «در شروع نیمه دوم پرسپولیس تعویض کرد که هیچ‌وقت این کار را نمی‌کرد. این درواقع استقلالی‌ها را غافل‌گیر کرد. ما توانستیم سریع به گل برسیم و تعویض طلایی یحیی جواب داد. بعدازآن بازی یک‌طرفه شد. دربی برای مربیانی که در آغاز راه مربیگری هستند، یک درس بود. دو تیم وقتی در دفاع بودند، با ۲، ۳ نفر بازیکن صاحب توپ را پرس می‌کردند. پرس شدید و دوندگی بالای بازیکنان دو تیم عالی بود.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «دو تیم پوست داشتند از سمت چپ خودشان و سمت راست حریف حمله کنند. استقلال خیلی به قایدی متکی بود و بیشتر توپ‌ها به او ختم می‌شد. دریکی دو صحنه فقط موفق بود و در بقیه‌ دقایق اسماعیلی فر او را بست و اجازه خودنمایی نداد. بااین‌حال نیمه مربیان را یحیی از ساپینتو برد و نشان داد که چقدر بازیخوانی و توانایی فنی بالایی دارد.»

بهزاد داداش زاده گفت: «عده‌ای منتظر شکست یحیی بودند تا دونادونی را جایگزینش کنند. تیر دلالان به سنگ خورد. دلال‌ها چون با مربی ایرانی نمی‌توانند کنار بیایند و راحت با مربی خارجی می‌بندند، دنبال عوض کردن یحیی بودند. فرق مربی داخلی با خارجی اینجا مشخص می‌شود. یحیی ۳ امتیاز حساسی را گرفت که ارزشش ۶ امتیازی بود. ما در نتایج کلی دربی یک برد کم داشتیم که الان ۲۶ به ۲۶ مساوی شدیم. تنها حرفی که احمدی زد و لذت بردم، این بود که استقلال ۶ سال است نتوانسته پرسپولیس را ببرد.»

وی افزود: «ما ۳ بازی حساس دیگر هم داریم و باید یا همین وسواس پیش برویم. تیم‌های پایین جدولی برای بقا می‌جنگند و سپاهان کار آسانی ندارد. سپاهان خدا را شکر مقابل ملوان امتیاز از دست داد. اگر آن اشتباهات و آن حرف‌ها زده نمی‌شد، الان ما قهرمان بودیم. بااین‌حال الآن‌همه‌چیز دست ماست و باید هر ۳ بازی را ببریم. اما در کل دربی قشنگی بود و تعویض‌های یحیی عالی جواب داد. یحیی نشان داد که اگر او را اذیت نکنند و روی کارش تمرکز کند، چقدر می‌تواند خوب کارش را پیش ببرد. این برد شیرین را به هواداران، پیشکسوتان و کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. دوست خوبم فنونی زاده و نوری حالا با چه رویی می‌خواهند حرف بزنند و اصلاً چه حرفی برای زدن دارند؟»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «نیمه دوم پرسپولیس نمی‌خواست عقب‌نشینی کند اما ناخواسته و برحسب فشاری که حریف آورد، عقب نشست. دوندگی پرسپولیس خیلی زیاد بود و حریف هم دو برابر دوید. دفاع کردن هم خودش هنر است که بچه‌ها نشان دادند. ساپینتو هرچه داشت رو کرد اما نمی‌دانم بعد از آوردن آن‌همه سرزن چرا ارسال نمی‌کردند. تنها اشتباه خط دفاعی پرسپولیس، خطای پور علی گنجی بود که به‌عنوان یار ملی‌پوش نباید مرتکب همچین اشتباه وحشتناکی می‌شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار