مدرس کارگاه‌های مهربان‌ترین پدر:

جهان هیچ‌گاه بدون حجت آسمانی نبوده و نخواهد بود

مشهد(پانا) - مدرس کارگاه‌های مهربان‌ترین پدر گفت جهان هیچ‌گاه بدون حجت آسمانی نبوده و نخواهد بود. آخرین حجت روی زمین و آخرین امام شیعیان، امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که با اینکه بین مردم زندگی می‌کند ولی هیچ‌کس ایشان را نمی‌شناسد تا روزی که خداوند مهربان فرمان ظهور را صادر کند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جهان هیچ‌گاه بدون حجت آسمانی نبوده و نخواهد بود

فرشته رضائی مدرس کارگاههای مهربان ترین پدر گفت:این کارگاه از طرف کانون فرهنگی و تبلیغی منتظران منجی(عج)جامعه معلمان مهدوی مشهد مقدسزیر نظر استاد محمد شجاعی دوره مباحثه و مطالعاتی محیی (معلم حیات یافته و حیات بخش) در سطح مدارس برگزار می شود که می خواهیم امام زمان را به معلمان و دانش آموزان معرفی کنیم.

وی ادامه داد:در این کارگاه‌ها ما از مبحث خودشناسی شروع می کنیم و آن را کاملا توضیح می دهیم و معلمانی که در هر پایه ای تدریس داشته باشند آشنا می کنیم چون وقتی جامعه ی ما با مهربان ترین پدر یعنی امام واقعی آشنا بشوند حال همه ی مردم دنیا بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ سوال پانا گفت: همه ی ما مردم که در این قرن زندگی می کنیم مردم امام دوازدهم هستیم و در حال حاضر این امام در غیبت به سر می برند پس اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که به کمک هم اول امام را به مردم معرفی کنیم تا مردم بفهمند در کنار ما و بالای سر ما وجودشان چقد مهم است .

وی ادامه داد: وقتی این مسله را همه ی مردم متوجه بشوند انشالله آن ظهوری که باید اتفاق بیفتد رخ خواهد داد و پایان همه ی غم های ما در همه ی مراحل جسمی و شفاعت و علمی و از لحاظ کمال واقعی آدم ها اتفاق خواهد افتاد.

رضائی گفت:زندگی همه ی ما در زمان ظهور یک زندگی حالت برزخی خواهد شد یعنی انسان ها کامل می شوند و ما در این کارگاه دنبال این هستیم که به آن مرتبه ی که همه ی آدم ها به رشد حقیقی خودشان یعنی به کامل بودن خودشان برسند هستیم.

خبرنگار خبرگزاری پانا:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار