مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

سایر نهادها برای گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش معتقد است که سایر نهادها با آموزش و پرورش برای گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان قرآنی باید همکاری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سایر نهادها برای گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ مراسم افتتاح دارالقرآن امام علی(ع) امیرآباد سمنان با حضور میکائیل باقری (مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش)، عرب خراسانی (معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان)، آریامنش (رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان)، مسئولین اداره آموزش و پرورش، بخشدار، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر امیرآباد همراه برگزار شد.

باقری در این مراسم گفت: تفسیر و خواندن ترجمه قرآن در کنار تلاوت آن اهمیت زیادی دارد. همچنین سایر نهادها و دستگاه‌ها با آموزش و پرورش جهت گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان قرآنی همکاری داشته باشند تا آحاد جامعه بتوانند از فضای کانون و دارالقرآن و مشارکت در فعالیت‌های مربوط به آن استفاده کنند.

گفتنی است در این مراسم، اتاق ورزشی مشترک کانون شهید چمران و دارالقرآن امام علی(ع) نیز افتتاح شد.

در ادامه، باقری از کلاس‌های شادمانه دارالقرآن امام علی(ع) امیرآباد بازدید کرد.

شایان ذکر است تعداد قرآن‌آموزان این دارالقرآن که به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند ۱۵۳ نفر، تعداد قرآن‌آموزان مجازی ۱۴۳۰و تعداد حافظان جزء سی قرآن ۷۳۲ نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار