مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

ارتقای جایگاه و منزلت معلمان و مدیران مدارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت ارتقای جایگاه و منزلت معلمان و مدیران مدارس باید مورد توجه جدی قرار گرفته و این موضوع در برنامه‌ریزی‌های فعالیت‌های هفته معلم مد نظر قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای جایگاه و منزلت معلمان و مدیران مدارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد

علی مطهری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان به مناسبت بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: جایگاه معلم زمانی اهمیت پیدا می‌کند که او بتواند شأن خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق کرده و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت، یعنی عبادت را برقرار کند.

وی با اشاره به برنامه هایی همچون تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، معلمان بازنشسته، معلمان تأثیرگذار خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در ستاد بزرگداشت مقام معلم تلاش بر این است برنامه‎ های باشکوه و درخور ﺷﺄن و جایگاه معلمان و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در استان و مناطق تابعه برگزار شود.

مطهری با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان تصریح کرد: دیدار با امام جمعه ارومیه، عطرافشانی مزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شاهد فرهنگی و ... برای این هفته پیش‌بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ادامه به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در اجرای مطلوب برنامه های بزرگداشت هفته معلم در استان تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا سمت و سوی برنامه ها در راستای ارتقای منزلت و جایگاه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار