در گفت‌وگو با پانا

سالار کریم خانی: مردم سواد رسانه‌ای و اجتماعی بالایی دارند و کار باکیفیت را می‌شناسند

جورچین، روایت یک خانواده دهه شصتی است

تهران (پانا) - سالار کریم‌خانی بازیگر سریال جورچین می‌گوید در سال‌های اخیر هم تولید کارهای کمدی کمتر از قبل شده است. مردم و جامعه امروز سواد رسانه‌ای و سواد اجتماعی بالایی دارند و کار با کیفیت و بی‌کیفیت را به راحتی تشخیص می‌دهند. اگر کاری دیده می‌شود و با اقبال عمومی همراه است، باید شاخص‌های مورد نظر مردم در آن اثر را بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سالار کریم خانی: مردم سواد رسانه‌ای و اجتماعی بالایی دارند و کار باکیفیت  را می‌شناسند

سالار کریم‌خانی که این روزها در سریال جورچین ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگو با پانا درباره حضور در این سریال گفت: «جورچین قصه خانواده‌ای را در دهه شصت روایت می‌کند؛ دهه‌ای که در کنار کمبود امکانات و روزهای سخت، صفا و صمیمیت تکرار نشدنی بین افراد برقرار بود. در کل هدف سریال نشان دادن سختی‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌های دهه شصت برای نسل‌های جدید است که آن روزها را ندیده‌اند. من نقش بهادر پسر نوجوان خانواده را بازی می‌کنم و با این نقش به نوعی خودم را به چالش کشاندم.»

وی ادامه داد: «اینکه در این سن و سال نقش نوجوان ۱۷_۱۸ ساله دهه شصتی را بازی کنم، یک چالش ویژه و جذاب برای خودم بود؛ هم فضای کار که حدودا برای ۴۰ سال پیش است و هم اختلاف سنی نقش با خودم را باید از بین می‌بردم.»

کریم‌خانی گفت: «یکی از ویژگی‌های یزدان فتوحی این است که به عنوان یک کارگردان کمدی موقعیت را بسیار خوب می‌شناسد، هیچ وقت سردرگم نیست و دقیقا می‌داند که از گروهش چه می‌خواهد.»

این بازیگر درباره بازخورد مخاطبان سریال جورچین بیان کرد: «مخاطبان استقبال خوبی داشته‌اند، هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی مردم لطف دارند و این نشان می‌دهد که سریال مسیر خودش را درست رفته است.»


وی افزود: «به هر حال جامعه امروز ما نیاز به شادابی و نشاط بیشتری دارد و قطعا مخاطب این مساله را از رسانه و اهالی فرهنگ و هنر طلب می‌کند؛ ضمن اینکه در سال‌های اخیر هم تولید کارهای کمدی کمتر از قبل شده است. مردم و جامعه امروز سواد رسانه‌ای و سواد اجتماعی بالایی دارند و کار با کیفیت و بی‌کیفیت را به راحتی تشخیص می‌دهند. اگر کاری دیده می‌شود و با اقبال عمومی همراه است، باید شاخص‌های مورد نظر مردم در آن اثر را بررسی کرد.»


کریم‌خانی گفت:«امروز مخاطب در شرایط بمباران رسانه‌ای قرار گرفته است. سریال‌ها و فیلم‌های داخلی و خارجی و همینطور فضای مجازی در تلاش هستند که مخاطب را جذب کنند. قطعا در چنین شرایطی رقابت بسیار سخت می‌شود و تلویزیون برای نگه داشتن مخاطب و پیروزی در این ماراتن باید به نظر و سلیقه مخاطب اهمیت ویژه‌ای دهد. امیدوارم مدیران هم حمایت از تولیدات را بیشتر کرد و از ظرفیت جوان‌ها و استعدادهای ویژه استفاده کنند تا بتونیم با تولید آثار فاخر و با کیفیت، مخاطبان را نظر مخاطبان را جلب کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار