امام جمعه صفادشت:

اجتماعات بی‌نظیر مردم در مراسم‌های ماه رمضان، نشان‌دهنده وحدت و اعتقادات مذهبی مردم ایران است

ملارد(پانا)- امام جمعه صفادشت در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، اجتماعات بی‌نظیر مردم در مراسم‌های ماه رمضان را نشان‌دهنده وحدت و اعتقادات مذهبی مردم ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اجتماعات بی‌نظیر مردم در مراسم‌های ماه رمضان، نشان‌دهنده وحدت و اعتقادات مذهبی مردم ایران است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت ضمن قدردانی از زحمات عوامل و برگزارکنندگان مراسم‌های معنوی، سفره اطعام و محافل انس با قرآن کریم بیان کرد: امروز دشمنان ما بر القای روی‌گردانی ملت ایران از اعتقادات دینی پافشاری می‌کنند که مردم ایران اسلامی از دین برگشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به نوعی به دنبال بدبین‌سازی هستند در حالی که آنچه که مشهود بود نه در بخش صفادشت بلکه در جای جای کشورمان، ما مشاهده کردیم چه اجتماع‌های بی‌نظیری در مساجد، اماکن‌های مذهبی و مصلی‌ها شکل گرفت.

خوبرو افزود: در شب‌های قدر دختران کم‌حجاب نیز خودشان را به مراسم لیالی قدر رساندند و از همه بالاتر شکوه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را دیدیم که تراکم جمعیت بیشتر از سالیان گذشته بود.

وی تصریح کرد: همه این صحنه‌ها واقعیت دارد اما معاندین آنچه که می‌پسندند را با کینه بیان می‌کنند، وقتی اسم معاندین برده می‌شود برخی القا می‌کنند که نظام به دنبال انکار ضعف‌ها و سستی‌هاست، در حالی که ضعف‌ها، بارها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده و در همین دیدار اخیر دانشجویان با مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند در کشور نقص داریم توقع و مطالبه من از مسئولان برای رفع نواقص بیشتر از شماست، اگر ما در سنگر در خواب غفلت باشیم، دشمن در خواب غفلت نیست و مشاهده می‌کنیم یک روز جامعه دانشجویی ما به جامعه دانش‌آموزی ما القا می‌کنند که با وجود مشکلات با چه دلخوشی قرار است در کشور بمانند و از این القاهای منفی، ناامیدی را وارد بدنه کشورمان می‌کنند، بنابراین باید بیدار و هوشیار باشیم تا نوجوانان ما، مورد حمله دشمن قرار نگیرند.

دانش‌‌‌آموز‌‌ خبرنگار: محمدپارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار