آیین خشت‌گذاری ۱۴۰ کلاس درس در بهارستان با حضور استاندار تهران

تهران (پانا) _ آیین خشت‌گذاری ۱۴۰ باب کلاس درس در شهرستان بهارستان با حضور استاندار تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین خشت‌گذاری ۱۴۰ کلاس درس در بهارستان با حضور استاندار تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، آیین متمرکز کلنگ‌زنی ده باب مدرسه ۱۴ کلاسه که از این تعداد ۴ مدرسه متعلق به ناحیه یک شهرستان بهارستان و ۶ مدرسه متعلق به ناحیه ۲ این شهرستان هستند، به نام شهدای گرانقدر حاج قاسم سلیمانی، حسن تهرانی مقدم، شیرین مرادی راد، محسن حججی، آرمان علی‌وردی، سعید کاظمی آشیانی، احد سلطانی، رضا پناهی، محسن پورقاسمی و عباس دشتی با حضور علیرضا فخاری، استاندار استان تهران و جمعی از مسئولین شهرستان بهرستان برگزار شد.

علیرضا فخاری در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم خون‌گرم، انقلابی و شریف بهارستان اظهار داشت: طی سفری که با رئیس‌جمهور به شهرستان بهارستان داشته‌ایم، در میان موارد پیشنهادی، ایشان به ساخت این مدارس تاکید کردند و آن را به عنوان امری زیرساختی و پایه و اساس کار آموزش‌وپرورش برای نسل آینده در دستور کار قرار دادند.

وی ضمن تشکر از اداره نوسازی مدارس افزود: خدا را شاکر هستیم که اداره نوسازی مدارس به حقیقت چگونگی اجرایی پروژه‌های پیش‌ساختی پی برده و این مسئله را مورد توجه قرار داده است که می‌توان با استفاده از تکنولوژی‌های روز، نیازمندی‌های حوزه آموزش‌وپرورش را با سرعت بیشتری تامین کرد.

استاندار تهران با تاکید بر نقش آموزش‌وپرورش در تربیت نسل آینده عنوان کرد: آموزش‌وپرورش در تربیت نسل آینده، رکن اساسی در حوزه زیر ساخت‌های کشور را برعهده دارد؛ بنابراین توجه به بخش زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش به عنوان یک اصل کیفی در تربیت و توسعه ذهنی، اخلاقی و تربیتی نیازمند ظرفیت جدیدی است.

فخاری در ادامه گفت: در شهرستان بهارستان، ۱۲۵ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در مدارسی هستند که روزانه بیش از دو شیفت فعالیت می‌کنند و تعداد مدارس کمی که در این شهرستان وجود دارد، جوابگوی جمعیت دانش‌آموزان شهرستان نیست که می‌تواند معضل عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان را در پی داشته باشد که به هیچ‌وجه این مشکلات، در شأن مردم این شهرستان نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استعداد دانش‌آموزان در حوزه شهرستان‌ها به واسطه نوع نگاه، اصالت و تربیت خانوادگی و دورنمای ذهنی دانش‌آموزان، زمینه‌ای را فراهم می‌کند که مسئولان برای جبران کمبودها و کسری‌های موجود تلاش بیشتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار