به همت معاونت پرورشی منطقه ۳ برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان

تهران (پانا) - همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر دانش‌آموز و فرهنگی منطقه ۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان

محفل انس با قرآن کریم همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر دانش آموز و فرهنگی، به همت واحد قرآن و عترت و نماز منطقه ۳ و در راستای ساحت تربیت اعتقادی عبادی و اخلاقی و با هدف ترویج انس بیشتر دانش آموزان با مفاهیم والای قرانی در مسجد رازی این منطقه برگزار شد.

علیرضا نظری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ در این مراسم گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی که از سوی دشمنان ایران و اسلام علیه ما صورت می‌گیرد، محافل انس با قرآن کریم می تواند بستری مناسب برای الفت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با آیات نورانی قرآن کریم و آموزه های دینی و مذهبی باشد و باعث سرعت گرفتن بیش از پیش حرکت قرآنی در دانش آموزان شود.

وی افزود: برگزاری جلسات استماع قرآن در مدارس و دارالقرآن ها برکات و آثار فراوانی دارد که در همین زمینه به لطف خداوند شاهد رشد معنوی و موفقیت دانش آموزانمان هستیم.

در این مراسم که با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۳ برگزار شد، نماز جماعت توسط سید رضا میرزاده مدیر آموزش و پرورش منطقه برپا شد و در پایان به دو دانش آموز حافظ کل قرآن مجید و موذن برتر منطقه هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار