امام جمعه بوشهر:

تاریخ مقاومت بوشهر یک تاریخ آموزنده و الهام‌ بخش است

بوشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت برخی سرزمین‌ها دارای یک ثروت معنوی هستند که تاریخ مقاومت در استان بوشهر یک تاریخ آموزنده و الهام‌بخش است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ مقاومت بوشهر یک تاریخ آموزنده و الهام‌ بخش است

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیر و معاونین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار کرد: برخی سرزمین‌ها دارای یک ثروت معنوی هستند که تاریخ مقاومت در استان بوشهر یک تاریخ آموزنده و الهام‌بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این تاریخ به‌عنوان یک فرهنگ، اثرگذار بوده و اگر حفظ و احیا شود می‌تواند استان را متحول کند چرا که بوشهر دارای ویژگی‌هایی است و تاریخ آن برکات و آثار فراوانی دارد.

وی ادامه داد: برای این تاریخ در بعد فرهنگی، آموزشی و صنعت گردشگری، می‌توان با یک برنامه‌ریزی به منظور تولید ثروت گام برداشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی یک منظومه و ساختار خوبی را در احیای آثار تاریخی شروع کرده و معتقدیم سرمایه‌گذاری در بافت بوشهر ارزشمند است و ورود بخش خصوصی به این موضوع باید همراه با ضوابط باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گردشگری مقاومت باید جدی گرفته شده و با طراحی یک کتاب تاریخ در مدارس، تاریخ استان برای دانش‌آموزان تشریح شود و نگاه ما به استان بوشهر باید بین‌المللی بوده و کارها بزرگ‌ دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار