180 دانش آموز از استان آذربایجان غربی به اردوی« زیارت اولی ها»در مشهد مقدس اعزام می شوند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی از اعزام 180 دانش آموز از استان آذربایجان غربی به مشهد مقدس تحت عنوان اردوی «زیارت اولی ها» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
180 دانش آموز از استان آذربایجان غربی به اردوی« زیارت اولی ها»در مشهد مقدس اعزام می شوند

حسین عباس زاده در گفت وگو با پانا در خصوص هدف برگزاری اردوی زیارت اولی ها گفت: حضور دانش آموزان در جوار حرم امام رضا (ع) و ایجاد ارتباط و پیوند با آرمان های امام هشتم از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوی زیارت اولی ها است.

عباس زاده در رابطه با اعزام دانش آموزان استان آذربایجان غربی به این اردو نیز گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، 90 دانش آموز دختر و 90 دانش آموز پسر به اردوی زیارت اولی ها در مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی در خصوص نحوه گزینش دانش آموزان برای حضور در اردوی زیارت اولی ها گفت: در ابتدا پویشی تحت عنوان «نامه ‌ای به امام‌ مهربانی ‌ها» آغاز شده که در قالب چند رسانه‌ا ی در گروه‌ های سازمان دانش‌ آموزی منتشر شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در این فراخوان تاکید شده که این پیام‌ ها به دست دانش‌ آموزانی برسد که توفیق زیارت امام رضا (ع) را نداشته‌ اند تا بتوانند با نوشتن نامه ‌ای به امام رضا (ع) خواسته‌ های خود را مطرح کنند و از آن نامه‌ ها از طریق سازمان دانش ‌آموزی صحت سنجی و در نهایت کارت دعوت برای این تعداد از دانش ‌آموزان واجد شرایط ارسال می‌ شود.

عباس زاده گفت: دانش آموزان مناطق و مدارس محروم در اولویت برگزاری حضور در این اردو قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار