قاری برتر کشور در محفل انس با قرآن ناحیه یک بهارستان یادآور شد:

قرآن، دلیلی بدیهی برای کسب آرامش روحی و روانی انسان است

بهارستان یک (پانا) - قاری برتر کشور در محفل انس با قرآن دانش‌آموزی ناحیه یک بهارستان، قرآن را دلیلی روشن و بدیهی برای کسب آرامش روحی و روانی انسان دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
قرآن، دلیلی بدیهی برای کسب آرامش روحی و روانی انسان است

محفل انس با قرآن دانش‌آموزی با قرائت قاریان برگزیده کشوری و مسئولین ناحیه یک بهارستان در مسجد جوادالائمه برگزار شد.

محسن قاسمی، قاری کشوری در این برنامه، ضمن تاکید بر کسب آرامش در هنگام قرائت قرآن، خاطرنشان کرد: روح انسان توسط تلاوت قرآن لمس می‌شود؛ زیرا آن احساسی که هنگام تلاوت قرآن به انسان دست می‌دهد، قابل توصیف نیست؛ بنابراین امیدوار هستم به نحوی قرآن را تلاوت کنم که تمام اطرافیان با صدای من، بتوانند بهترین عبادت را داشته باشند و آنان نیز با تمام احساسات خود، تلاوت کنند.

قاسمی در سخنانی، تلاوت قرآن را موجب آرامش روح انسان دانست و ادامه داد: امید است با برنامه‌ریزی برای اقداماتی مانند این برنامه، بتوانیم گام‌های موثری در پرورش جامعه قرآنی را برداریم و هنگامی که دانش‌آموزان از این محفل خارج می‌شوند، با حسی خوب و روحیه‌ای تجدید شده، به آن نگاه کنند و پس از مدتی به سبب همین احساسات خوب نسبت به قرآن، خود به عنوان یک قاری مشغول به تلاش شوند.

لازم به ذکر است این محفل با حضور دانش‌آموزان مدارس شهید مولایاری، عرفان و میلاد برگزار شد که با قرائت محسن قاسمی قاری ممتاز کشوری، امیر حسین قدیمی‌لو قاری نوجوان ممتاز شهرستانی و سبحان محمودی حافظ کل قرآن کریم همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار