فرآیند اعزام دانش‌آموزان زائر اولی به مشهد مقدس در سال جدید آغاز شد

همدان (پانا) - دانش‌آموزان زائر اولی استان همدان در سال 1402؛ عازم مشهد مقدس خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند اعزام دانش‌آموزان زائر اولی به مشهد مقدس در سال جدید آغاز شد

میلاد مرادی، مدیر سازمان دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: از اولویت های برنامه سازمان دانش آموزی در سال 1402؛ اعزام دانش آموزان زائر اولی استان همدان به مشهد مقدس خواهد بود.

وی افزود: سازمان دانش آموزی استان همدان در اسفندماه سال 1401 تعداد 124 نفر دانش آموز زائر اولی را به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام کرد که اولین کاروان در سال 1402 نیز در اردیبهشت ماه به تعداد 80 نفر اعزام خواهند شد.

مدیر سازمان دانش آموزی همدان اظهار کرد: این دانش آموزان از مدارس مختلف استان همدان با اولویت مناطق محروم، شناسایی شده و توسط سازمان دانش آموزی استان همدان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و خیرین گرامی؛ به صورت رایگان به مدت ۳ روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

مرادی در ادامه عنوان کرد: اقامت دانش آموزان در مشهد مقدس در اردوگاه ثامن الحجج (ع) است و علاوه بر برنامه های زیارتی، برنامه های تربیتی نیز توسط سازمان دانش آموزی برای زائر اولی ها در حاشیه این اردو ها برنامه ریزی شده است. همچنین طی پیگیری های صورت گرفته با آستان قدس رضوی دانش آموزان عزیز یک وعده غذایی میهمان سفره خانه حضرت رضا(ع) خواهند بود.

مرادی با اشاره به رویکرد تقویت سازی سفرهای تربیتی در سازمان دانش آموزی استان همدان، برگزاری اردوهای دانش آموزی از جمله اردوی زائر اولی های مشهد مقدس از برنامه های شاخص سازمان دانش آموزی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار