فرمانده بسیج مه ولات:

فضای مجازی فضایی افسار گریخته است

مه ولات (پانا) - فرمانده بسیج مه ولات گفت فضای مجازی یک ویژگی‌هایی دارد که همه، حتی افراد سالخورده هم جذب این فضا می‌شوند و فضایی افسار گریخته است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی فضایی افسار گریخته است

مهدی اسماعیل زاده فرمانده بسیج مه ولات بیان کرد: فضای مجازی یا فضای سایبری یا فضاانگاری مجموعه اسامی است که به این فضا می گویند، یعنی آن چیزی که در ذهن آدم ها ایجاد می شود و بر آنها تاثیر می‌گذارد‌.

وی افزود: فضای مجازی را با اینترنت یکی نکنید، اینترنت برای همه کارهای خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد و فضای مجازی، فضای ذهنی من و شما را تغییر می دهد. فضای مجازی ویژگی‌هایی دارد که هر کس طالب آن می شود.

اسماعیل زاده عنوان کرد: فضای مجازی یک ویژگی هایی دارد که همه ما و حتی افراد سالخورده هم جذب این فضا می شوند.

وی ادامه داد: این فضا در دستگاه کوچکی قابل دسترسی است. هزینه فضا ارزان است، در این تورم اقتصادی، خریدن بسته اینترنت که هزینه اش با چیپس برابر است، می توانید بسته اینترنتی بگیرید و یک ماه استفاده کنید. این فضا تاثیرپذیر و تاثیرگذار است. یعنی جوانان و نوجوانان راحت تاثیر می گیرند، نفوذ فضای مجازی وحشتناک است. در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید، وقتی می خواهید نهار بخورید باید جایی باشد که سفره پهن کنید ولی فضای مجازی در همه موقعیت ها است. فضای مجازی، در واقع فضایی افسار گریخته است.

وی خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر که قشر های مورد حمله، جمعیت جوان بودند، بدلیل اطلاعات نادرستی بود که فضای مجازی در اختیار آنها می‌گذاشتند.

خبرنگار: نجمه تگرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار