تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی دبیرستان شهید کلهر شهریار/فیلم

شهریار (پانا)- از دانش‌آموزان برتر قرآنی دبیرستان شهید کلهر شهریار و سراسر شهرستان شهریار در محفل انس با قرآن تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی دبیرستان شهید کلهر شهریار/فیلم

امین نوروزی با حضور در کنار جمعی از دانش آموزان مدرسه شهید کلهر گفت:« درکنار اهل بیت باید توجه زیادی به قرآن داشت تا بتوانیم سخن حضرت محمد(ص) را به اثبات برسانیم همانگونه که در حدیث ثقلین به آن اشاره شده است».

وی تصریح کرد:« ما مسلمانان و شیعیان باید قرآن را بیشتر مورد استفاده قرار دهیم و سعی کنیم با الگو قرار دادن قرآن به عنوان سرلوحه زندگی مان، خودمان و جامعه مان را حائز پیشرفت عظیمی کنیم».

نوروزی افزود:« در گام نخست باید خواندن درست قرآن را یاد بگیریم و آن را بدون هیچگونه اشتباهی بخوانیم، تا در گام دوم که فرآیند بادگیری می‌باشد موفق باشیم زیرا یادگیری خوب به خواندن صحیح مربوط می‌باشد که در ماه مبارک رمضا، بسیاری از خانواده ها این موضوع را عملی میکنند و با خواندن ۳۰ جزء از قرآن کریم طریفه خواندن خود را تقویت میکنند».

نوروزی تشریح کرد:« در گام سوم و پس از خواندن درست و درک مطلب قرآن، سخنان یاد گرفته شده را باید عملی کرد تا در جامعه بتوانیم جایگاه خوبی را بدست آوریم و به کشور خود کمک زیادی بکنیم».

او در انتها تاکید کرد:« با انجام صحیح و کامل این سه گام میتوان رستگار شد و راز موفقیت ما در این سه گام بسیار مفید و مهم نهان است».

دانش آموز خبرنگار: محمدمهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار