برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزان دبستان امام رضا (ع) نایین

نایین(پانا)_مراسم انس با قرآن توسط دانش‌آموزان دبستان امام رضا (ع) نایین به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزان دبستان امام رضا (ع) نایین

شهناز عابدی ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان از حضور فعال و پررنگ آنان در محافل مذهبی و مساجد تقدیر و از مساجد به عنوان بهترین پایگاه دینی یاد کرد.

وی گفت: دانش آموزان به عنوان نوگلان باغ انقلاب باید کلام آسمانی را الگوی رفتار و گفتار خود قرار دهند و با حضور در محافل قرآنی از دستورات این کتاب بزرگ پیروی کننند تا هیچگاه در مسیر گمراهی قرار نگیرند.

معاون پرورشی دبستان امام رضا (ع) هدف از حضور دانش آموزان در مساجد را مانوس شدن با قرآن و آشنایی با آموزه های دینی بیان کرد تا با این روش بتوان دانش آموزان قرآنی تربیت کرد.

هاجر پوربافرانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه (س) نیز در این برنامه بیان کرد: از آنجایی که کتاب زندگانی ما مسلمانان قرآن کریم است باید این کتاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و برای آشنایی دانش آموزان با قرآن و پیام های دینی باید آنان را با مساجد و حسینیه ها بیشتر آشنا کرد تا در این محافل روحانی ضمن تلاوت آیات قرآن، آنان را با مسیر درست زندگی آشنا کنیم تا دختران انقلابی و متدین در جامعه پرورش یابند.

دانش آموز خبرنگار: سپیده ذکریا پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار