مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با پانا:

بیش از ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه ۲ تهران در کنگره بزرگ قرآنی شرکت کردند

استقبال از گفتمان "۴ میم" در سطح آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با اشاره به کنگره بزرگ قرآنی این منطقه که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت ۲ هزار نفر در این کنگره حاضر هستند اما با توجه به استقبالی صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود در ادامه تا ۲۵۰۰ و حتی ۲۷۰۰ دانش‌آموز در این کنگره حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه ۲ تهران در کنگره بزرگ قرآنی شرکت کردند

علی عزتی در حاشیه کنگره بزرگ قرآنی دانش‌آموزان منطقه ۲ تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) به پانا گفت: شرکت‌کنندگان در کنگره امروز، ترکیبی از دانش‌آموزان قرآنیِ آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران از پایه ششم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه هستند.

وی با بیان اینکه اکثر این دانش‌آموزان کسانی هستند که در محافل قرآنی مدارس حضور داشتند، خاطرنشان کرد: گفتمانی تحت عنوان "۴میم" متشکل از مدرسه، منزل، مسجد و محله با محوریت معلم، مادر، متربی و مردم در سطح مدارس، مساجد و منازل برگزار کردیم که در سطح منطقه، جا افتاد و استقبال خوبی هم از آن شد.

عزتی با بیان اینکه هر مدرسه در این طرح، یک محفل داشت، اظهار کرد: برنامه امروز، کنگره‌ای متشکل از تمام آن محافل است که تشکیل شده و شرکت‌کنندگان در کنگره امروز، دانش‌آموزان همان محفل هستند که در طلیعه ماه مبارک رمضان در این برنامه حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران گفت: برنامه امروز قرار است هم الگویی برای فعالیت‌های قرآنی و هم الگویی برای فعالیت‌های خود منطقه در آینده باشد.

وی تصریح کرد: کارها باید عظمت، استحکام و قوت داشته باشند که از همین رو فعالیت‌های امسال را در طلیعه سال ۱۴۰۲ با قرآن کریم آغاز کردیم.

عزتی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار متنوعی در حدود ۲۰ تا ۲۵ برنامه فاخر در خلال برگزاری کنگره امروز پیش‌بینی شده است، بیان کرد: اکثر این برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان و به صورت کارهای فرم از جمله تئاتر قرآنی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه امروز، یکی از متنوع‌ترین و فاخرترین برنامه‌های قرآنی کشور است، اظهار کرد: کنگره امروز با حضور ۲ هزار دانش‌آموز خواهد بود اما با توجه به استقبالی که صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود در ادامه تا ۲۵۰۰ و حتی ۲۷۰۰ نفر هم در این کنگره شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران یادآور شد: برنامه‌های متنوعی در حوزه پرورشی تا پایان سال تحصیلی برای دانش‌آموزان این منطقه، طراحی و در قالب جدول گانت به مدارس ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار