مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد؛

ورود 500 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل پایتخت

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 6 ماهه ابتدایی 1402، 500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ورود 500 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل پایتخت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران که به مناسبت پاسداشت شصت و هفتمین سالروز تاسیس اتوبوسرانی تهران برگزار شد، اظهار کرد: برای سال 1402 در حوزه حمل و نقل برنامه‌ریزی شده است تا در این حوزه شاهد توسعه حمل و نقل باشیم و این موضوع در معاونت حمل و نقل و ترافیک و در کلان در سطح مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از 40 دستگاه اتوبوس جدید همزمان با شصت و هفتمین سالروز تاسیس شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار کرد: انشاءالله این تعداد اتوبوس طی 10 روز آینده پلاک‌گذاری و وارد ناوگان حمل و نقل شهری خواهند شد. علاوه بر اینکه اواخر سال گذشته نیز با توافقی که با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها انجام شده بود، 174 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت شد.

علیزاده گفت: یکی از سیاست‌های این دوره از شرکت واحد اتوبوسرانی این است که از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببریم و در همین زمینه اتوبوس‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت تا خدمترسانی موثری را به شهروندان شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: بر اساس توافقی که انجام شده قرار است از ظرفیت شرکت‌ها تولیدکننده اتوبوس‌های داخلی نیز بهره ببریم و تا پایان فروردین ماه تفاهمنامه واگذاری دو هزار دستگاه اتوبوس در سال جدید انجام و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 6 ماهه ابتدایی 1402، 500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

علیزاده همچنین در خصوص ضرب‌العجل دستگاه قضا در ارتباط با تهیه اتوبوس در شهر تهران تصریح کرد: این موضوع و ضرب‌العجل به اتوبوس‌های سی ان جی بر می‌گردد و ما بخش خصوصی را موظف کردیم تا در بازه زمانی تعیین شده (6 ماهه) نسبت به سی ان جی کردن اتوبوس‌ها اقدام لازم را انجام دهند ضمن اینکه شرکت واحد اتوسرانی بیست الی سی دستگاه اتوبوس سی ان جی دارد که برای آنها ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه این شرکت هیچ مشکلی در خصوص اورهال و بازسازی اتوبوس‌ها ندارد گفت: انشاءالله تا پایان شهریورماه 500 دستگاه اتوبوس اورهال شده وارد سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد و انشاءالله تا پایان سال 2 هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد و امیدواریم دولت نیز به تعهدات خود در ارتباط با اتوبوس‌های جدید پایتخت عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار