در راستای معرفی جلوه‌های معلمی؛

منزل شخصی خانم معلم بیجاری، محل آموزش دانش‌آموزان شده است

تهران (پانا) - فرشته اشرلو، معلم بیجاری طی سال‌های متمادی، منزل شخصی خود را تبدیل به فضای علم‌آموزی کرده است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
منزل شخصی خانم معلم بیجاری، محل آموزش دانش‌آموزان شده است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ معلم بیجاری چند سالی است با حضور دانش‌آموزان و برپایی کلاس درس، منزل شخصی خود را تبدیل به فضای علم‌آموزی کرده و علاوه بر ساعات تدریس در مدرسه، چند ساعتی از وقت خود را در روزهای مختلف هفته به رفع اشکال، آموزش مضاعف و تشکیل کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان اختصاص داده است.

فرشته اشرلو معلم دلسوز پایه دوم دبستان الهی بیجار می‌گوید این اقدام را در راستای رسالت خود در قبال جبران عقب‌ماندگی‌ها و توجه به وجدان کاری برای ارتقاء سطح علمی و کمک به دانش‌آموزانی که نیازمند توجه بیشتر و پیگیری فرایند آموزش افزون‌تری هستند، انجام می‌دهد و با نظر مساعد خانواده خود توانسته است نظر مثبت والدین دانش‌آموزان را جلب کرده و در طول هفته، ساعاتی را در نوبت بعدازظهر به برگزاری کلاس درس اختصاص داده و به آموزش دانش‌آموزان بپردازد.

در این راستا ملکی؛ مدیر دبستان الهی نیز صبوری، مدیریت مطلوب کلاس، پیگیری و فعالیت مضاعف در فضای مجازی، ارتباط و تعامل مطلوب دوسویه با والدین و دانش‌آموزان و توجه به تفاوت‌های فردی در آموزش را از ویژگی‌های فرشته اشرلو عنوان کرد که او را به یکی از معلمان سرآمد مبدل ساخته است.

در پی اقدامات این بانوی معلم، سیدمحسن جبارزاده؛ مدیر آموزش و پرورش بیجار به همراه معاون آموزشی، کارشناس آموزش ابتدایی و مدیر آموزشگاه الهی؛ ضمن بازدید از کلاس درس این معلم دلسوز، با اهداء لوح تقدیر از زحمات او تقدیر به عمل آورد.

جبارزاده در حاشیه این بازدید، چنین فعالیت‌ها و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه را نشان از تعهد، بینش عمیق و پایبندی به رسالت خطیر معلمی قلمداد کرد و معلمان را الگوهای راستین ایثار و ازخودگذشتگی عنوان کرد که علی‌رغم همه مشکلات مبتلابه این حرفه، خود را وقف تعلیم و تربیت آینده‌سازان وطن می‌کنند.

وی خانم اشرلو را یکی از هزاران معلمی دانست که مجدانه در این مسیر طی طریق می‌کنند و در گمنامی از هیچ کوششی برای معرفت آموزی فروگذار نکرده‌اند.

گفتنی است در سال‌های اخیر به ویژه در ایام همه‌گیری کرونا، بسیاری از معلمان استان جلوه‌های خاص و ایثارگرانه‌ای از حرفه خود را در آموزش مطلوب دانش‌آموزان به نمایش گذاشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار