جشن 10 هزار نفری روزه اولی‌ها در مشهد برگزار شد

مشهد (پانا) - جشن 10 هزار نفری روزه اولی ها در  راستای تکریم و نکوداشت نخستین سال روزه‌داری و بندگی دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در عرصه میدان شهدای مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن 10 هزار نفری روزه اولی‌ها در مشهد برگزار شد

محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: این جشن برای روزه اولی‌ها در راستای تکریم و نکوداشت نخستین سال روزه‌داری و بندگی دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی برنامه‌ریزی شده است.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان دختر به عنوان نیمه تأثیرگذار جامعه و مادران آینده جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برای نظام تعلیم و تربیت برخوردار هستند که امیدواریم برگزاری این گونه مراسم در جهت ارتقای اعتقادات دینی آنان منشأ خیر و برکت باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اهداف برگزاری این جشن بزرگ، افزود: خاطره‌سازی و تثبیت نخستین سال روزه‌داری در ذهن دانش‌آموزان از مهم‌ترین دستاوردهای این فعالیت است که در همین راستا تلاش شد برنامه‌هایی جذاب و متنوع تقدیم حضور مخاطب شود.

حجت الاسلام پورثانی بیان کرد: این برنامه عصر ۲۷ فروردین ماه، مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان، در محل عرصه میدان شهدای مشهد با حضور مسئولان استانی آغاز شد و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت. در این مراسم محمدحسین پویانفر همخوانی شعر روزه اولی ها را اجرا کرد و علاوه بر اجرای برنامه های شاد معرفتی توسط کارشناسان دینی، همخوانی اشعار انقلابی توسط مداحان اهل بیت از برنامه های دیگر این جشن بود.

وی گفت: این برنامه به همت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و با مشارکت شهرداری مشهد برگزار و در پایان مراسم نیز افطاری به‌صورت بسته‌بندی شده بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار