با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال خبرگزاری پانا برگزار شد

زاهدان (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مراسم تجلیل از دانش آموزان فعال خبرگزاری پانای سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال خبرگزاری پانا برگزار شد

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه برکات واسعه الهی و ماهی است که شب قدر در آن قرار گرفته است.

وی با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک آن قدر برکت دارد که خدا فرموده هر کسی یک آیه در این ماه بخواند مانند این است که یک ختم قرآن در ماه های دیگر کرده باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نقش جوانان را در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بسیار موثر خواندند و به همین منظور باید از ظرفیت جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم به نحو احسن استفاده کرد.

حسن بروشکی، جهاد علمی را بسیار مهم خواند و افزود: دانش آموزان فعال در تشکل های دانش‌آموزی باید الگوی سایر دانش آموزان در مدارس باشند و در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: استلزام شکل گیری ایران قوی وجود و حضور جوان قوی‌ است، با فکر و جوان ضعیف آرمان های امام راحل محقق نخواهد شد.

بروشکی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی های فردی و اجتماعی گفت: امروز عدم اعتماد به جوانان و نوجوانان و قطع ارتباط با آنها از اهداف دشمنان نظام است.

در ابتدای این جلسه حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به رسالت اصلی سازمان دانش آموزی که همان تربیت اجتماعی دانش آموزان است، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های سازمان دانش آموزی، شناسایی و پرورش استعداد دانش آموزان در زمینه های مختلف است که آموزش خبرنگاران خبرگزاری پانا نیز در همین راستا برگزار شده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا استان سیستان و بلوچستان در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار