مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برنامه‌ریزی ویژه برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره متوسطه اول

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت برنامه‌ریزی برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره متوسطه اول، اهمیت بسیار بالایی دارد و ضروری است استان‌ها به این مورد توجه ویژه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی ویژه برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره متوسطه اول

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ حمید یزدانی در نشست برخط با موضوع تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با حضور معاونین و روسای ادارات آموزش متوسطه استان‌ها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای جذب بازماندگان از تحصیل در دوره متوسطه اول، اهمیت بسیار بالایی دارد و ضروری است استان‌ها به این مورد توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با هوش مصنوعی، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) در ارتباط با هوش مصنوعی در صورتی محقق خواهد شد که از فرصت 12 ساله حضور دانش‌آموزان در آموزش و پرورش استفاده شود و بهترین دوره بهره‌برداری برای این کار، دوره اول متوسطه است.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان اضافه کرد: اهتمام ویژه استان‌ها به مسئله هدایت تحصیلی و هدایت و راهنمایی دانش‌آموزان به شرکت در آزمون‌های طراحی‌شده برای این مساله به منظور تحقق یک هدایت تحصیلی مطلوب برای هر دانش‌آموز امری مهم است که باید دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار