نمایشگاه قرآن و عترت در نیشابور گشایش یافت

نیشابور (پانا) - شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت نیشابور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و عاشقان و شیفتگان قرآن و عترت در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه قرآن و عترت در نیشابور گشایش یافت

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه قرآن وعترت نیشابور شامل ٢۵ غرفه با موضوعات نهج البلاغه، خانواده و سبک زندگی، کودک و بازی های قرآنی، جهاد تبیین ، نشر مکتوب و دیجیتال قرآن، تدبر در قرآن، هنرهای تجسمی با محوریت قرآن، صنایع دستی قرآنی، بخش هنرهای نمایشی و طنز با محوریت قرآن، بخش جوانی جمعیت، مهدویت و بخش مشاوره، بخش فرهنگ عفاف وحجاب، بخش استعدادیابی قرآن، بخش معرفی چهره ها و نخبگان قرآنی شهرستان نیشابور است.

علیرضا سیدآبادی گفت: شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت نیشابور باهمکاری دستگاه‌های فرهنگی ،اجرایی ،موسسات قرآن وعترت وتشکلهای دینی شهرستان از ٢۶ تا ٣٠ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ بعد از ظهر در فرهنگسرای سیمرغ ویژه عموم علاقمندان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت نیشابور به مدت ۵ شب جنگ های قرآنی با حضور قاریان و حافظان و هنرمندان و طنزپردازان و میهمانان ویژه اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: همچنین اختتامیه اولین جشنواره مهدویت با عنوان مهر و امید که در نیمه شعبان صورت گرفت، همزمان با اختتامیه نمایشگاه قرآن در ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار