سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد؛

تشکیل 2 کارگروه درخصوص بررسی انحلال یا ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران از تشکیل 2 کارگروه در شهرداری و شورای شهر تهران به‌منظور بررسی انحلال یا ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل 2 کارگروه درخصوص بررسی انحلال یا ادغام شرکت کنترل ترافیک تهران

علیرضا نادعلی در حاشیه یکصدو چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هم اندیشی امروز اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران، اظهار کرد: جلسه هم‌اندیشی بین شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران صبح امروز از ساعت هفت آغاز شد. همانطور که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفته بود قرار بود مباحثی که درخصوص شرکت کنترل ترافیک و نکاتی که توسط تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل مطرح شده بود در این جلسه بحث و بررسی شود و پاسخ‌های شهردار نیز در این جلسه ارائه شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جلسه هم‌اندیشی جلسه‌ای صریح و دوستانه‌ بود، گفت: جمع‌بندی جلسه پس از مطرح شدن پاسخ‌های شهردار و بحث‌ها توسط رئیس شورا این بود که دو کارگروه تشکیل شود، یک کارگروه از طرف شهرداری و یک کارگروه نیز از سوی شورای شهر برای بررسی موارد مطرح شده و بعد از دو هفته نتایج بررسی به جلسه هم‌اندیشی شورا ارائه شود و پس از نتیجه‌گیری و چکش‌کاری مباحث، نتیجه آن به صحن علنی اعلام شود تا همه اعضا و شورا در جریان قرار بگیرد.

نادعلی در پاسخ به این سوال که مهمترین نقطه افتراق میان شورا و شهرداری تهران در این زمینه چه بود، گفت: شهرداری معتقد بود که بر اساس اساسنامه‌ها کار را انجام می‌دهد و قانونی است اما بر عکس مباحثی که رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا در صحن شورا مطرح می‌کرد ادعا داشت که اینگونه نیست.

وی افزود: باید کارگروه‌های تخصصی بحث را فنی دنبال بکنند تا بشود یک مقایسه فنی داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص سازوکار و اعضای این کارگروه گفت: این کارگروه فنی است، 5 نفر از سمت شهردار تهران و 5 نفر از سمت شورای شهر تهران از افراد کارشناس فنی ذیل نظر کمیسیون‌های تخصصی در این کارگروه هستند.

نادعلی در خصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: قبل از اعلام نتیجه همین وضعیتی که اکنون است ادامه پیدا می‌کند یعنی نه به عقب بر می‌گردد و نه ابلاغ جدیدی قرار است به سمت جلو اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار