خروش چشمه‌های شهرکاج در فصل بهار

کاج (پانا) - شهر کاج یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که چشمه‌های متعدد و پر آبی را در فصل بهار می‌توان در جای جای آن دید.

کد مطلب: ۱۳۶۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خروش چشمه‌های شهرکاج در فصل بهار

امسال با توجه به بارش های خوبی که صورت گرفت چشمه های این شهر نیز جانی دوباره گرفته اند و مردم این شهر از این موضوع راضی و خوشحال هستند.

یکی از باغداران شهرکاج در گفت و گو با پانا گفت: «خدا را شکر امسال بارش ها نسبت به سال گذشته در استان بهتر بوده اند و چشمه ها و رود ها توانستند حداقل آبدهی خود را به دست بیاورند. امیدوارم که سال های بعد نیز شاهد بارش های بهتری در سراسر کشور عزیزمان ایران باشیم تا بتوانیم کشورمان را همواره سرسبز و خرم ببینیم.»

وی افزود: «مسئله دیگری که در این رابطه مطرح است این است که آب این چشمه ها در شهرکاج به صورت درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و آب آنها صرف آبیاری غرقابی می‌شود که علاوه بر فرسایش خاک باعث هدررفت آب‌ها نیز می‌شود.»

وی در پایان عنوان کرد: «امیدوارم که باغداران عزیز و زحمت کش شهر کاج روش آبیاری خود را اصلاح کنند تا بتوانند هم محصول بهتری برداشت کنند و هم از آب این چشمه های زیبا به خوبی استفاده کنند و آب آنها را به هدر ندهند.»

شهرکاج چشمه های متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به چشمه خرده ها، چشمه های باغ نسه، چشمه های باغ بالا، چشمه آب گرمک، چشمه بغل پرک، چشمه گلال، چشمه پیرحاجت، چشمه کاج، چشمه گوری و... اشاره کرد که موجب سرسبزی و زیبایی هر چه تمام تر شهرکاج شده اند.

دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار