راهپیمایی روز قدس در قزوین برگزار شد

قزوین(پانا)-راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار شد و مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان قزوین در این مراسم حضور باشکوه داشتند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس در قزوین برگزار شد

مردم مومن، خداجو و روزه دار قزوین مانند دیگر ایرانیان امروز جمعه با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس دین خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین ادا کرده و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را بار دیگر محکوم و از آن ابراز انزجار کردند.

در این راهپیمایی که با حضور خیل مردم‌ روزه‌دار و ولایت‌مدار قزوین همراه و همگام با تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند، راهپیمایان از میدان میرعماد با سر داد شعارهای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» , «مرگ بر صهیونیزم» همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کرده و خواستار آزادسازی سریع و بی‌قید و شرط فلسطین از چنگال صهیونیست‌های خون‌آشام شدند.

راهپیمایان از خیابان نادری به سمت خیابان امام‌خمینی(ره) حرکت کردند و در نهایت با حرکت به سوی مسجدالنبی و میعادگاه نماز جمعه به راهپیمایی خود پایان دادند.

در پایان این راهپیمایی هم قطع‌نامه‌ای از سوی تظاهرکنندگان صادر شد که بخشی از آن به این شرح است: «روز قدس و حمایت از ملت فلسطین را پشتوانه مستحم امنیت ملی ایران عزیز و رمز وحدت و اتحاد امت اسلامی برابر توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل می‌دانیم و نابودی رژیم صهیونیستی را تنها راه حل مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلامی می‌دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار