تیم فوتبال آلومینیوم به دیدار نساجی می‌رود

اراک (پانا) - تیم آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف نساجی می‌روند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال آلومینیوم به دیدار نساجی می‌رود

باشگاه آلومینیوم تا هفته بیست و پنجم رکورد ۱۰ بازی بدون شکست را از آن خود کرده بود ولی در مسابقه قبلی خود بازی را یک بر صفر به استقلال واگذار کردند و نوار شکست ناپذیری اراکی ها قطع‌ شد ولی تیم نساجی در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ یک برد هم نداشته و پیروزی را تجربه نکرده و این آمار اصلاً برای یک تیم خوب نیست، آن‌ها در بیست و پنج بازی لیگ خود ۵ برد، ۹ مساوی و ۱۱ باخت داشتند و با برتری گل -۹- در رده دوازدهم لیگ قرار گرفتند.

تیم آلومینیوم درحال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده هشتم لیگ قرار دارند و از بیست و پنج بازی لیگ خود ۷ برد، ۱۲ مساوی و ۶ باخت دارد و تیم آلومینیومی‌ها امید دارند که در ۵ بازی آینده خود وضعیت خود‌ را در جدول بهبود ببخشند و به پله‌های بالاتر صعود کنند.

آلومینیوم و نساجی ۱۳ بار مقابل هم بازی کردند که سهم آلومینیوم ۲ برد و نساجی ۵ برد و ۶ بار هم مساوی شدند که حساس‌ترین رقابت آن‌ها در فینال جام حذفی بود که نساجی با یک گل از سد آلومینیوم گذشت و یکی از نماینده‌های ایران در آسیا شد.

نساجی بعد از کسب نتایج ضعیف دست به تغییر روی نیمکت خود زد و کارلوس هرناندز مربی اسپانیایی را جایگزین حمید مطهری کرد و این مربی که چند روزی است که کار خود را شروع کرده و در اولین تقابل خود به مصاف تیم رحمتی می‌رود.

آلومینیومی‌ها بازی رفت را ۳ بر صفر بردند ولی بعد از شکستی که در مقابل نساجی در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۱ در مرحله دوم جام حذفی به دنبال پیروزی هستند که جبران کرده باشند و این کار نساجی را سخت می‌کند‌ ولی این نکته نیز وجود دارد که تیم نساجی می‌خواد با مربی جدیدش نخستین برد را تجربه کنند.

لازم به ذکر است مدیر عامل تیم نساجی ایزد سیف الله‌پور اعلام کرده است: از هواداران نساجی بابت ۱۱ هفته ناکامی پوزش می‌خواهیم و امیدواریم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به خاطر حساسیت بازی ،بلیط به صورت رایگان به هواداران داده می‌شود.

از دیگر نکات این بازی این است که امیر‌محمد هوشمند با کارت زردی که مقابل استقلال گرفت چهار کارتِ شد و این بازی را از دست داد و این بازی را عباس راکی سوت می‌زند و رحیم حاجی پورکمک اول، ولی کاوسی قافی کمک دوم و ایمان کیهش داور چهارم این بازی هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار