معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

اردوی راهیان نور باعث تقویت فضایل اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد اردوی راهیان نور باعث تقویت فضایل اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور باعث تقویت فضایل اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود

‌آیین تجلیل از فعالان اردو‌های دانش‌آموزی راهیان نور با حضور مشاور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

براساس گفته ‌سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، این استان ۱۶ اتوبوس اعزامی در قالب ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر به راهیان نور و ۲۵ هزار دانش‌آموز دنبال‌کننده مراسم داشته است.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: اردوهای راهیان نور در گلستان با حضور پرشور دانش‌آموزان گلستانی برگزار شده است. این اردو برای دانش‌آموزان فرصتی است تا از نزدیک شاهد تلاش‌ها و از خودگذشتی‌های رزمندگان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس باشند تا میثاق‌شان با شهدا را تمدید کنند.

کابلی اضافه کرد: قرار گرفتن دانش‌آموزان در این موقعیت‌ها موجب می‌شود تا روحیه ‌ایثار و ازخودگذشتی در آن‌ها تقویت شود و به ترویج این فضایل اخلاقی در میان دیگر افراد بپردازند.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ‌بیان کرد: راه شهدا را در فضای تربیتی راهیان نور دنبال می‌کنیم و این مسیر نیازمند زمینه‌سازی است که از گنج دفاع مقدس بهره‌مند می‌شویم. در چنین مسیری انسان‌هایی از جنس ما می‌توانیم توانمند و با عزم و اراده ‌بسیار قوی پرورش می‌یابند.

در این مراسم از تعدای از مسئولین و فرهنگیان شرکت‌کننده در راهیان نور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار