اهمیت مرور کردن درس‌ها و تست‌زنی در ایام نزدیک به کنکور

کاج(پانا) - وحید عالی پور مدیر مدرسه شهدای شهرکاج با برگزاری جلسه‌ای دانش‌آموزان را به تلاش و پشتکار بیشتر در چند ماه مانده به آغاز آزمون مرحله دوم کنکور سراسری فرا خواند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت مرور کردن درس‌ها و تست‌زنی در ایام نزدیک به کنکور

وی در این جلسه عنوان کرد: تلاش و پشتکار مداوم و مستمر یکی ازعوامل مهم موفقیت در کنکور سراسری است.

وی از دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی منسجم تمام تلاش خود را در جهت موفقیت در این آزمون و رسیدن به مراحل بالای علمی انجام دهند.

عالی پور ادامه داد:دانش آموزان بهتر است در این ایام استفاده خود را از فضای مجازی کمتر کنند و تا می‌توانند بر دروس خود متمرکز شوند تا بتوانند نتیجه لازم را کسب نمایند.

مدیر مدرسه شهدای کاج خاطر نشان کرد:کسانی که در کنکور امسال نتوانند نتیجه لازم را کسب کنند نباید خود را سرزنش کنند بلکه باید با تلاش بیشتر برای سال بعد آماده شوند هرچند بهتر است تلاش و تمرکز خود را برای امسال آماده کنند تا بتوانند نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

محمد پناهی یکی از دانش آموزان کنکوری این مدرسه در گفت و گو با پانا گفت: واقعا تلاش برای درس خواندن و کسب رتبه های علمی بسیار زیبا و خوب است من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم در کنکور یکی از رتبه های برتر شوم و بتوانم که پاسخ زحمت های معلمان خود را بدهم و کمی از زحماتی را که آنها برایم کشیده اند جبران کنم.

دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار