معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

رمضان، بهترین فرصت خودسازی است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رمضان، بهترین فرصت خودسازی است

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه برگزاری جشن روزه اولی ها به پانا گفت: «ماه رمضان، ماه ضیافت، رحمت و هدایت الهی است؛ نوجوانان و جوانان با اعمالی که در ماه رمضان انجام می‌دهند، بایستی آثار این رحمت الهی را در خودشان حس و تقویت کنند.

وی افزود: نقطه عطف ماه مبارک رمضان، ایّام قدر و لیالی مبارکه‌ قدر است، دانش آموزان باید از این فرصت بی‌نظیر توسّل و دعا و طلبِ مغفرت از پروردگار عالم ‌استفاده کنند.

بروشکی عنوان کرد: این مراسم با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی تشویق دانش آموزان برای توجه به انجام فرایض الهی و آشنایی این قشر با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان را از اهداف این مراسم معنوی دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسمی برای کودکان و نوجوانانی که به سن تکلیف می‌رسند، قطعاً مفید است و باعث تشویق آنها برای انجام فریضه الهی خواهد بود.

در این مراسم اجرای برنامه‌های بانشاط فرهنگی و تربیتی برای انتقال مفاهیم دینی با محوریت خود دانش آموزان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: علی درویش پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار