نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

توسعه فعالیت‌های قرآنی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی توسعه فعالیت‌های قرآنی را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فعالیت‌های قرآنی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در محفل انس با قرآن در تبریز گفت: در زمینه قرآنی، رویش های انقلاب در بین جوانان به برکت امام بزرگوار بوده و ایشان این انقلاب را به پیروزی رساند و این جوانان را با قران آشنا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم عنایت ویژه مقام معظم رهبری در خصوص توجه به قرآن کریم برای همگان آشکار است و برگزاری دیدارهای مختلف در این زمینه نشانگر این مطلب است.

امام جمعه تبریز با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید در کشور 10 میلیون حافظ قران داشته باشیم لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را یادآور شد و گفت: ضعف دستگاه های فرهنگی و قرانی در این زمینه نتوانسته است روشن کند در کدام استان چقدر باید حافظ قرآنی تربیت شود.

وی با بیان اینکه جوانان ما نه تنها در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس جانانه جنگیدند دردفاع از حریم آل الله نیز خوش درخشیدند افزود: عده ای می گویند آن جوانان دوران انقلاب را نداریم در حالیکه همین جوانان برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جانشان را فدا کردند.

وی اظهار داشت: درست است پس از انقلاب ریزش هایی داشتیم اما به لطف خدا در مقابل آن رویش های زیادی هم داریم که همین جوانان مدافع حرم از رویش های انقلاب بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار