تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ۱۴۰۲ تغییر کرد

تهران (پانا) - سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ از یکم به چهارم اردیبهشت ماه تغییر کرده است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ۱۴۰۲ تغییر کرد

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت ماه با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است، لذا تاریخ اعزام مشمولان به اولین روز کاری تغییر می‌یابد. بر این اساس مشمولان به تاریخ اعزام اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در تاریخ دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه باید به خدمت اعزام شوند.

همچنین بنابراعلام این سازمان، در صورت هرگونه تغییر مجدد در تاریخ اعزام مشمولان موضوع متعاقبا اطلاع رسانی‌می‌شود.

کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همراه داشتن اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص نیز از دیگر مواردی است که باید همراه مشمولان باشد.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار