مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

معلمان پرچمداران پیشرفت و تعالی کشور هستند

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از معلمان به عنوان پرچمداران پیشرفت و تعالی کشور نام برد و گفت هفته معلم نباید مختص یک گروه خاص معلمان باشد و باید برنامه بزرگداشت مقام معلم به صورت فراگیر برای همه معلمان برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان پرچمداران پیشرفت و تعالی کشور هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند باید نهادهای دولتی و غیردولتی از معلمان تجلیل کنند.

وی با اشاره به تقارن هفته معلم با هفته بسیج فرهنگیان بر استفاده از ظرفیت بسیج در راستای تجلیل از مقام معلم تاکید کرد.

رضایی از غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط فرهنگیان در تمامی شهرستان ها و مناطق استان در هفته معلم خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و پیشکسوتان فرهنگی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در هفته معلم استفاده از تمامی اردوگاه های دانش آموزی، مکان‌های تفریحی و ورزشی و درمانی آموزش و پرورش برای فرهنگیان، خانواده آنها و پیشکسوتان فرهنگی رایگان است.

رضایی با اشاره به جلوه های ویژه معلمی و فداکاری و ایثارگری فرهنگیان در کلاس های درس بر انعکاس جلوه های ویژه معلمی از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز کرمان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار