۳۳ تفاهم‌نامه مرحله دوم طرح شهید سلیمانی استان اصفهان منعقد شد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت تفاهم‌نامه مرحله دوم طرح شهید سلیمانی شامل ۳۳ پروژه از قبیل ۲ سالن ورزشی، ۸ تعویض کف‌پوش، ۹ چمن مصنوعی، ۴ کف‌پوش فضای روباز و ۱۰ کلاس درس تربیت‌بدنی با حضور مناطق مجری طرح منعقد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۳ تفاهم‌نامه مرحله دوم طرح شهید سلیمانی استان اصفهان منعقد شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه شورای ورزش آموزش و پرورش استان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: به‌منظور توسعه، بهینه‌سازی و حفظ و نگهداری و تجهیز فضاهای ورزشی، تفاهم‌نامه مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در قالب تعویض کف‌پوش سالن ورزشی، احداث سالن ورزشی و چمن مصنوعی و اجرای کف‌پوش فضای روباز و کلاس درس تربیت‌بدنی در ۲۳ منطقه استان اصفهان امضا شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه مرحله دوم شامل ۳۳ پروژه از قبیل ۲ سالن ورزشی، ۸ تعویض کف‌پوش، ۹ چمن مصنوعی، ۴ کف‌پوش فضای روباز و ۱۰ کلاس درس تربیت‌بدنی با حضور مناطق مجری طرح منعقد شد.

ابراهیمی در این نشست به اعتبارات ورزشی سال گذشته اشاره و اضافه کرد: در سال گذشته بی‌نظیرترین اعتبارات در طول تاریخ آموزش و پرورش برای ورزش قرار داده شد و این فرصت‌های خوبی را پدید آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان رایزنی‌های انجام شده در سطح وزارت را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات تخصیص‌یافته به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تا دوبرابر افزایش پیدا کرد.

وی اذعان کرد: مشارکت نواحی و مناطق در جذب اعتبارات سبب همراهی نهادهای دیگر شد و وزن اعتبارات این طرح‌ها را به دو یا سه برابر افزایش داد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت حفظ نشاط دانش‌آموزان بیان کرد: توجه به ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت در سایه توجه به ساحت زیستی و بدنی حاصل می‌شود و دانش‌آموز بانشاط در درس و مسائل تربیتی بهتر عمل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اهتمام به اجرای طرح شهید سلیمانی و شهید خرازی را از سیاست‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دانست و تصریح کرد: در طرح شهید خرازی درصددیم فضاهای ورزشی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم و با این کار ارتباط و انسجام خانواده را تحکیم کنیم تا ارتباط دوستانه و عاطفی بین والدین و فرزندان اتفاق بیفتد.

وی افزود: نقش دبیر و آموزگار تربیت‌بدنی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا او با دانش‌آموزان ارتباط عاطفی بیشتری دارد و بهتر می‌تواند نقش الگویی خود را ایفا کند.

ابراهیمی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را از رویدادهای مهم کشور در ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان برای اولین‌بار در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه‌ خوبی را ترتیب داده است که دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان با بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با قرآن که نسخه شفابخش همه مشکلات جوامع است بیشتر آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار