رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران:

رکود نوسازی محلات فرسوده شهر تهران شکسته شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران گفت پروژه‌هایی نظیر پروژه دژ باغ کن محرک توسعه هستند تا راه را برای حضور گردشگران و مردم و رونق محلات فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رکود نوسازی محلات فرسوده شهر تهران شکسته شد

سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (شنبه ۱۹ فروردین‌ماه) در آیین افتتاح پروژه دژ باغ کن اظهار داشت: پروژه‌هایی نظیر پروژه دژ باغ کن محرک توسعه هستند تا راه را برای حضور گردشگران و مردم و رونق محلات فراهم کنند.

وی تاکید کرد: اگر این پروژه‌ها نتوانند محرک توسعه را ایجاد کنند جز اینکه فضایی را اشغال کرده باشند سود و تاثیری نخواهند داشت بنابراین سازمان نوسازی تدابیر لازم در این خصوص را صورت دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: پروژه دژ باغ کن از همه ابعاد عالی است و همه ظرفیت‌ها برای شکوفایی استعداد ورزشی بانوان و آقایان در آن دیده شده است.

علوی در بخشی از سخنان خود با اشاره به توقعات به جای مردم از شورای شهر و مدیریت شهری تهران گفت: با توجه به اینکه اکثر اعضای شورای شهر تهران از مدیران شهری هستند این توقعات به جا است و ما در تلاش هستیم که به توقعات مردم پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اقدامات نوسازی شکل گرفته در محلات نفرآباد، شوش، کرمان گفت: پرونده‌های نوسازی در محله‌های کم برخوردار شهر تهران افزایش یافته و به عبارتی رکود نوسازی در محلات فرسوده ما شکسته شده است.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقات بزرگ در حوزه نوسازی بافت فرسوده و حفظ بافت های تاریخی شهر تهران رخ داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار