محافل ضیافت فرصت ارزشمندی برای انس دانش‌آموز با قرآن است

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دارالقرآن‌ها با برپایی محافل و قرارهای ضیافت، فرصت بهره‌مندی و مانوس شدن دانش‌آموزان از فیوضات قرآن کریم را در ماه مبارک رمضان فراهم کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
محافل ضیافت فرصت ارزشمندی برای انس دانش‌آموز با قرآن است

محمود حقدوست در محفل قرآنی دانش‌آموزی در دارالقرآن آل یاسین بوشهر اظهار کرد: تربیت قرآنی یکی از ارزشمندترین و بالاترین خدمات نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پرورشی و فرهنگی این معاونت بر اساس سه منشور قرآن، عترت و نماز است، افزود: در ماه مبارک رمضان محافل ضیافت قرآنی در ۲رده نونهالان و دانش آموزان دختر و پسر توسط دستگاه تعلیم و تربیت استان و با محوریت و راهبری اداره قرآن، عترت و نماز در حال برگزاری است.

حقدوست تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲ دارالقرآن کریم در سراسر استان بوشهر به صورت تخصصی در بخش های مختلف قرآن و احکام فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: دارالقرآن‌‌‌های این استان به صورت تخصصی و ویژه در شناسایی استعداد‌های قرآنی و تربیت دانش آموزان و دیگر اقشار فعالیت می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی، بهترین کار تربیتی و موثرین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار