حضور معاون پارلمان رئیس‌جمهوری در پایتخت گل و گیاه ایران

پاکدشت(پانا)- معاون پارلمان رئیس‌جمهوری در پایتخت گل و گیاه ایران به دعوت نماینده مردمی شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، به جهت معرفی ظرفیت‌های شهرستان پاکدشت، در این شهرستان حاضر شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاون پارلمان رئیس‌جمهوری در پایتخت گل و گیاه ایران

محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، در پایتخت گل و گیاه ایران، شهرستان پاکدشت، به جهت بازدید از ظرفیت های کشاورزی و صنعتی این شهرستان و همچنین بررسی مشکلات پروژه های در حال احداث حضور یافت.

حسینی در ابتدای این بازدید ضمن دیدار با خانواده شهدا، شهدا را دلیل اصلی به ثمر رسیدن انقلاب دانست و افزود:«در گذشته نیز مشکلاتی از قبیل جنگ وجود داشت؛ اما همانند امروز جوانان ما روحیه شهادت طلبی را نداشتند و به واسطه شهدا است که این انقلاب پابرجاست و امید است بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم باشیم.»

در ادامه این سفر یک روزه، بازدیدی از گلخانه های روستای گلزار پاکدشت به منظور معرفی ظرفیت بزرگ گل وگیاه این شهرستان، انجام شد و در این بازدید معاون امور مجلس رئیس جمهور، پاکدشت را یکی از قطب های گردشگری مهم کشور دانست.

در پایان محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور به همراه مسئولین شهرستان پاکدشت و همچنین باحضور دانش آموزان روزه اولی به جهت صرف افطار در مجتمع آموزشی احسان مهمان پاکدشتی‌ها شد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه عربقرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار