در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی عنوان شد:

همه فرهنگیان باید در فرایند رتبه‌بندی در جایگاه واقعی خود باشند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به مشکلات موجود در فرایند رتبه‌بندی معلمان، لازمه اصلی این امر را قرار گرفتن هر یک از معلمان در جایگاه واقعی و صحیح خود عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همه فرهنگیان باید در فرایند رتبه‌بندی در جایگاه واقعی خود باشند

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این گردهمایی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قدردانی از تلاش‌های همکاران برای بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز گفت: منزلت همکاران عزیز فرهنگی به هیچ وجه قابل اندازه گیری و ارزش گذاری نیست، چرا که معلمی یک هنر و یک عشق است که با ایثار در هم آمیخته شده و وظیفه ماست که در قول و فعل پاسدار حقوق و کرامت معلم باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رتبه بندی معلمان بیان کرد: رتبه بندی یکی از معیارهای مهم برای سنجش نیروی انسانی در هر دستگاهی است که جای آن در آموزش و پرورش خالی بود و خوشبختانه دولت بعد از چندین سال آن را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به بعضی نارسایی ها در اجرای فرآیند رتبه بندی معلمان افزود: هر اقدامی در ابتدا همراه با ایراداتی است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی ادامه داد: تمام دست اندرکاران در تلاش هستند که همه همکاران در جایگاه واقعی و صحیح خود در رتبه بندی قرار گیرند و در این مسیر از ۱۹ فروردین میزهای تکریم و پاسخگویی در زمینه رتبه بندی در تمامی نواحی و مناطق فعال خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت توجه ویژه مدیران و روسای آموزش و پرورش به اهداف و نقشه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم امنیت و آرامش در مدارس تحت تاثیر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار