مدیر آموزش و پرورش فشافویه در گفت‌وگو با پانا؛

دانش‌آموزان و معلمان به ترویج فرهنگ قرآنی بپردازند

فشافویه (پانا)- مدیر آموزش پرورش بخش فشافویه، با اشاره به اهمیت و عملکرد قرآن کریم در جامعه گفت قرآن کریم باعث حیات جامعه و تغییر و تحول در آن می‌شود و هر حافظ قرآن می‌تواند به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و معلمان به ترویج فرهنگ قرآنی بپردازند

سید میثم موسی‌کاظمی در حاشیه محفل انس با قرآن و تقدیر از حافظین قرآن، درباره تاثیر قرآن بر زندگی بیان کرد: «قرآن کریم نور است و باعث حیات جامعه و تغییر و تحول در آن می‌شود. قطعا هرقدر که ما به قرآن کریم انس بیشتری داشته باشیم در زندگی‌مان تأثیر بیشتری خواهد داشت و برنامه‌های ما به سعادتی از سوی خداوند خواهد رسید.»

موسی کاظمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش تعداد حافظان قرآن افزود: «هدف ما افزایش تعداد حافظان است و باید یادمان باشد هدف اصلی ما فقط حفظ قرآن کریم نیست، بلکه تدبر در قرآن، تغییر شیوه پژوهش در قرآن و پیدا کردن دستورات عملی از کلام الهی از اهمیت بیشتری برخوردار است. آن‌چه که از اهمیت اصلی برخوردار است این است که به آموزه‌های قرآن توجه بیشتری داشته باشیم و در راستای اشاعه فرهنگی قرآنی بسیار تلاش و کوشش کنیم.»

وی در خصوص اهمیت حفظ قرآن کریم گفت: «دانش‌آموزان و همکارانی که حافظ و حامل قرآن کریم هستند قدر این نعمت الهی را بدانند که به این مرحله رسیده‌اند و از محفوظات خود حفاظت کنند. هر کدام از این عزیزان نماینده‌ای هستند که می‌توانند به ترویج فرهنگ قرآنی بپردازند و باعث رشد دانش‌آموزان منطقه نیز شوند.»

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین‌فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار