مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

تربیت قرآنی یکی از ارزشمندترین خدمات نظام تعلیم و تربیت است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت تربیت قرآنی یکی از ارزشمندترین و بالاترین خدمات نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت قرآنی یکی از ارزشمندترین خدمات نظام تعلیم و تربیت است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در مدارس البرز تقویت شود تا دانش آموزان با برکات این ماه و ماه مهمانی خدا آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی بیان کرد: لازم است با آغاز فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی برنامه های فرهنگی و مذهبی ماه مهمانی خدا، بصورت ویژه و پررنگ در مدارس برگزار شود.

حجرگشت به فضیلت های ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری محفل های انس با قرآن و مسابقات قرآنی ، برنامه های فرهنگی در مدارس، کمک به دانش آموزان بی بضاعت با کمک خیرین و جلسات معنوی می تواند در این ماه تاثیرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت ارزشمندی برای انس دانش آموزان با قرآن کریم یاد کرد.

وی یادآوری کرد: توسعه وتعمیق فرهنگ قرآنی، بهترین کار تربیتی و موثرترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان جمهوری اسلامی است.

حجرگشت ادامه داد: قرآن به تعبیر رهبر معظم انقلاب کتاب زندگی است و در ادامه مسیر ما در انقلاب و این نهضت بزرگ اسلامی، همچنان قرآن به عنوان کتاب زندگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: باید در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم، چرا که سعادت دنیا و آخرت انسان در گرو پیروی از آیات حقانی قرآن کریم است.

حجرگشت در پایان افزود: ماه رمضان این فرصت را برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم از برکات قرآن به واسطه تقوا بهره‌مند شویم و امیدواریم از فرصت رمضان به ویژه لیالی قدر بتوانیم از قرآن به عنوان کتاب زندگی بهره‌ کافی ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار