استاندار اصفهان

هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی اصفهان/فیلم

اصفهان(پانا) - استاندار اصفهان گفت به مدت پنج روز میزبان هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی هستند و باتوجه به ایام ماه رمضان باید توجه بیشتری به قرآن داشت.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی اصفهان/فیلم

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: یکی از بهترین دوره ها همین ماه رمضان است و خانوادها باید با انس با تعالیم الهی، زندگی خودشان را تنظیم کنند.

وی افزود: رشد ۷۰ درصدی در مشارکت مؤسسه‌ها و مجموعه‌های قرآنی مسیر هم‌افزا را نشان می‌دهد که چقدر ایجاد ارتباط میان مجموعه‌های فرهنگی می‌تواند مؤثر باشد، مخصوصا هنگامی که در بهار قرآن و محور قرآن کریم این اتفاق شکل می‌گیرد، همه مخاطبان و هر فردی که در این نمایشگاه حاضر می‌شود می‌تواند بهره کافی و لازم را ببرد.

مرتضوی ضمن تشکر از زحمات تمام گروه‌ها، ادارات و مؤسسات برای برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: ما تا امروز همه تلاشمان را کردیم تا سفره‌ای جهت منتقل کردن این فضای مطلوب به جامعه مخاطب فراهم شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: یکی از اقدامات مهم این است که برنامه‌ریزی مجزا برای کسانی که کمتر شرایط مأنوس شدن با فضای قرآنی را داشتند انجام شود.

دانش آموز خبرنگار: هستی فلاحتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار