در گفت‌وگو با پانا:

اردلان آشتیانی : پرسپولیس دیگر حق اشتباه ندارد

امسال عملکرد داوران فاجعه بوده است/شیرازی فوتبال تهران را نابود کرده است

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان دیگر حق اشتباه ندارند و باید همه بازی‌ها را با برد بیرون بیایند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اردلان آشتیانی : پرسپولیس دیگر حق اشتباه ندارد

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس گفت:«امسال نوسان زیاد داشتیم و این به خیلی از مسائل برمی‌گردد که ما از آنها بی‌خبریم. اما در کنار نوسان ما، رقیبان مثل استقلال و سپاهان توانستند از شرایط موجود بهترین استفاده را ببرند. این تیم‌ها در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و باعث شد تا فاصله جبران شود. نمی‌شود دلیل اصلی این افت را متوجه شد اما معتقدم مصدومیت و محرومیت‌ها و اتفاقاتی که افتاد باعث از دست رفتن تمرکز تیم شد.»

وی افزود: «پرسپولیس بازیکنان فوق‌العاده باهوش و تأثیرگذاری دارد. مثل بیرانوند که بازی با پای خیلی خوبی دارد و در شرایط سخت برتری عددی ایجاد می‌کند. اما در مجموع تیم مشکلاتی داشته که هواداران از نتایج ناراضی هستند. متأسفانه یکسری از بازیکنان مثل ترابی هم آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند. سعید صادقی هم بدموقع مصدوم شد. همه این مسائل باعث شده تا بار فنی تیم روی دوش محمد عمری بیافتد و او هم هر کاری بلد است دارد انجام می‌دهد.»

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد:«اگر بخواهیم بهانه بگیریم، می‌شود توجیه کرد اما واقعا اشتباهات داوری وجود دارد و برای همه تیم‌هاست. بازی با مس رفسنجان هم ما با اشتباه داوری بردیم و پنالتی نبود. این مسائل را باید کنار بگذاریم. کسی انتظار ندارد که پرسپولیس با این همه بازیکن از دقیقه ۷۰ مقابل تیم ده نفره مس تحت فشار قرار بگیرد. همه انتظار دارند تیم با این نفرات بتواند زیبا بازی کند و نتیجه بگیرد.»

اردلان آشتیانی گفت: «تیم اگر در نیم فصل اول کار تیمی و ترکیبی انجام نداده بود، می گفتم بلد نیست اما واقعا در این بخش عالی بودیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که اصلا از این حرکات تیمی خبری نیست. دانیال اسماعیلی فر در سپاهان هم در کار دفاعی ضعیف بود اما در پرسپولیس در بخش هجومی هم عملکرد خوبی ندارد. هنانوف در بعضی بازی‌ها خوب بازی کرد. شاید مصدومیت‌ها باعث شد تا زوج سازی‌ها و مثلث‌هایی که در بازی ها شما می‌گرفت، از بین برود.»

وی افزود: «بازی‌ها در صدر جدول حساس شده و تیم‌ها تحت فشار هستند. ما هنوز شانس داریم و ۴ امتیاز فاصله‌ای نیست. باید از این حمایت کنیم و وقت انتقاد نیست. هنوز ۱۸ امتیاز باقی مانده است. اما مهمترین مسئله این است که نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم. ما ۵ سال پشت سر هم با امتیازات بالا قهرمان شدیم اما نباید فکر کنیم که این موضوع همیشه باید اتفاق بیافتد. احتمال دارد تراکتور یقه سپاهان را بگیرد. ما باید بازی‌ها را ببریم.»

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: «واقعیت این است که داوری امسال افتضاح بوده است. همه انتظار دارند وی ای آر را بیاورند. دیگر کسی سوت اشتباه را نمی‌پذیرد. این شائبه زیادی ایجاد کرده است که چرا تا به حال این سیستم را نیاورده‌اند. مگر سفینه‌ فضایی است که این قدر دست دست می‌کنند. ۹۰ درصد کیفیت لیگ به‌خاطر اشتباه داوری پایین آمده است. همه تیم‌ها از قضاوت‌ها ناراضی‌اند. وی ای آر مثل توپ است. مگر می‌شود توپ را از فوتبال گرفت؟ واقعا دیگر مسخره شده است. امیدوارم سال جدید هم وی ای آر بیاید و هم فوتبال تهران از شر شیرازی خلاص شود. بهتر است شیرازی به زادگاهش اصفهان برگردد و رئیس هیات شهرش شود. او فوتبال تهران را نابود کرده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار